blog stappenplan

Zorg jij voor heldere communicatie?

In de praktijk besteden veel bedrijven weinig aandacht aan het overbrengen van een boodschap die voor iedereen prettig leesbaar, begrijpelijk én leuk om te zien is.

Introductie

Wat communiceer je precies en hoe communiceer je de informatie? Waar kan het beter? Waar kan het anders? Omdat je zelf druk bezig bent met focus in je bedrijf, verlies je soms uit het oog hoe anderen tegen je onderneming aankijken.

We worden overspoeld met informatie en zelf verspreiden we het ook overal. Denk jij vooraf goed na over wat je nu eigenlijk wilt vertellen? Lukt het je om jouw boodschap op een duidelijke manier over te brengen? En begrijpen mensen de inhoud meteen? Omdat je zelf expert bent op je vakgebied en druk bezig met je eigen bedrijf, kan het soms lastig zijn om je in te leven in jouw doelgroep en de juiste communicatievorm en stijl te kiezen.

Samen bekijken we welke communicatiemiddelen slim ingezet kunnen worden. En natuurlijk waar de inhoud uit bestaat en hoe dit eruit moet zien.